sreda, 3. oktober 2012

Odmevni obisk Garyja Yourofskega v Izraelu

Svetovno znani predavatelj, aktivist in borec za pravice živali Gary Yourofsky bo med 15. in 20. oktobrom obiskal Slovenijo, kjer bo predaval v Kopru, Mariboru in v Ljubljani. Pred tem bo obiskal tudi Italijo, kjer bo izvedel serijo predavanj.

Posredujemo odlomek iz Garyjevega poročila z nedavnega obiska v Izraelu.

Opravičujem se, ker je trajalo tako dolgo, preden sem lahko objavil prispevek o svojem čudovitem potovanju na Bližnji Vzhod. Še vedno zbiram vtise po vsem, kar se je zgodilo v zadnjih dveh tednih. Sploh ne vem, kje naj začnem, ampak dajmo začeti s predavanji. Imel sem 10 predavanj pred 2.750 ljudmi v Jafi, Tel Avivu, Jeruzalemu, Beeršebi, Givatajimu in Hajfi. Govoril sem z množicami po 200, 170, 75, 150, 400, 400, 260, 470, 360 in 270 ljudi. Največje presenečenje me je čakalo na zadnjem predavanju (13. septembra), kjer so me pripeljali na srečanje z 850 ljudmi (v nabito polni dvorani), ki so vsi postali vegani zaradi mojega predavanja. To mi je bilo v zahvalo, ker sem jih prebudil.

4. predavanje je potekalo v petek, 7. septembra, v majhnem baru Saloona, pred 150 ljudmi. Bilo je tako nabito polno, da je moral lastnik predavanje preseliti na prosto, da bi se ga lahko udeležilo več ljudi. Povedali so mi, da so se celo nekateri mimoidoči ustavljali in poslušali predavanje.

Osupnil sem, da je skoraj 3000 ljudi, namesto svojega običajnega dne, prišlo na predavanje o resnici, čemur v Ameriki nisem bil nikoli priča, saj so bila vsa moja ameriška predavanja zaprta - torej v krogu študentov univerz (etika, filozofija, javna nastopanja, ženske študije, itd.). V Ameriki sem moral ljudem PRINESTI resnico.

60-70% izraelske množice je sestavljala mesojeda populacija in vegetarijanci, zasvojeni z mlečnimi izdelki in jajci. Preostali so bili še pred kratkim mesojedi ali vegetarijanci, a so postali vegani, po ogledu mojega predavanja na Georgia Institute of Technology.


Po vsakem predavanju sem moral z udeleženci ostati vsaj še dve uri; odgovarjal sem na njihova vprašanja in se z njimi slikal. Ljudje se tukaj zelo radi slikajo. Mnogi ljudje so se celo tresli, jokali in bili vzhičeni, ko so me videli v živo. Pravzaprav so me na ulici večkrat ustavili razni neznanci. Bilo jih je na ducate, ki so se želeli z mano le slikati. Privolil sem, čeprav preziram malikovanja, saj mislim, da opravljam samo svojo dolžnost, ko govorim o pravicah živali. Kljub temu, da v tem trenutku trpi še preveč živali, da bi lahko kar koli proslavljali, sem ustregel vsaki želji in se pustil fotografirati, saj je marsikoga to resnično razveselilo.

Ponujam vam NOVO predavanje (in hkrati tudi NOV posnetek klavnice), ki sem ga predstavil v Izraelu. Posnetek je iz predavanja v Givatajimu v ponedeljek 10. septembra, pred 400 ljudmi (v angleščini).

Opravil sem pet intervujev, enega preko bloga, drugega na radiu in še tri intervjuje za šole, kjer so v nekem projektu šolarke delale svojo seminarsko nalogo. Najboljši intervju pa sem imel 13. septembra v Tal Bermannovi TV oddaji (slovenski podnapisi).

Hebrejska verzija mojega predavanja na YouTube iz leta 2010 je imela samo v času mojega obiska v Izraelu preko 60 tisoč novih ogledov. Izraelska aktivista Hovav in Daniel, ki sta omogočila mojo turnejo, pa sta povedala, da ima hebrejska verzija skupno že več kot 700 tisoč ogledov, kar je zelo veliko za državo, ki šteje 7 milijonov prebivalcev!

Povezave do posnetkov:

Avtor: Gary Yourofsky
Prevod: Veganska iniciativa 

Ni komentarjev:

Objavite komentar