nedelja, 24. julij 2011

POSTANI VEGAN TA VIKEND!


Dan svobode živali (Animal Freedom Day) je 18-letna Nadia Masoudi ustanovila, da bi družbi predstavila veganstvo in jih povabila, da se vsaj ta dan prehranjujejo z izključno rastlinsko hrano. Ob tem postreže s kopico nasvetov, receptov in informacij, da je ta prehod čim lažji.





Prvi dan svobode živali se je zgodil lani, 24. julija 2010 in se izkazal za velik spletni in mednarodni useh.
Letošnje leto sta dneva svobode dva: 23. in 24. julij 2011.
Naslednje leto se doda še en dan in tako naprej, kar pomeni, da bo 365 let po prvem dnevu svobode živali vsak dan v letu dan svobode živali!

Kaj je Nadio pripeljalo do ideje dneva (oziroma dni) svobode živali? "Pri dvanajstih letih sem postala vegetarijanka," pravi. "Z očetom sva zmeraj reševala osirotele ali poškodovane živali - papige, pse, mačke in druge živali - in vse so bile dobrodošle v našem domu. Kljub pisani družbi živalskih družinskih članov smo pa še vedno jedli meso. Potem pa sem spoznala, da to ni prav. Kako naj še namprej jem živali, ki jih imam tako rada?"

Pri šestnajstih letih je postala veganka: "Sčasoma sem izvedela več o trpljenju krav, izkoriščanih za mleko, in kokoši, izkoriščanih za jajca. Ne bi si mogla misliti, kaj morajo te živali prestajati, da proizvajajo mleko in jajca. Nemudoma sem postala veganka."

Kasneje sta Nadia in njen oče posnela film Ne pojej me (Don't Eat Me, http://donteatme.ca/), katerega si bo kmalu mogoče ogledati.


Vira:

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar